FAQ – Veelgestelde vragen

Hier vind je alle antwoorden op de meest gestelde vragen die wij krijgen via social media en e-mail.
Here you will find all the answers to the most frequently asked questions that we receive via social media and e-mail.

CONTACT

Uiteraard!
Al onze contact informatie, alsook de links naar onze social media, kan je terugvinden op deze pagina.

Tip: e-mail worden meestal sneller behandeld dan berichten via social media.
Vergeet zeker niet je bestelnummer te vermelden wanneer je ons contacteert i.v.m. een bestelling!


Of course!
All our contact information, as well as the links to our social media, can be found on this page.

Hint: emails are usually handled faster than social media messages.
Do not forget to mention your order number when you contact us regarding an order!

VERZENDING
SHIPPING

Uiteraard! Wij verzenden naar heel België via PostNL en DPD.


Of course! We ship throughout Belgium via PostNL and DPD.

Jazeker! Wij verzenden momenteel naar volgende landen:

  • Nederland (PostNL)
  • Duitsland (DPD)
  • Frankrijk (DPD)
  • Italië (PostNL)
  • Spanje (DPD)

Staat je land er niet bij? Contacteer ons zeker even, dan bekijken wij of we dit ook kunnen aanbieden.


Of course! We currently ship to the following countries:

  • Netherlands (PostNL)
  • Germany (DPD)
  • France (DPD)
  • Italy (PostNL)
  • Spain (DPD)

Is your country not listed? Be sure to contact us and we’ll see if we can offer this as well.

Voor België zijn deze momenteel €5,00.
Bestel je voor minstens €50,00 dan verzenden we jouw bestelling gratis.

De andere landen waarnaar we momenteel verzenden hebben verschillende tarieven:

  • Nederland: €7,25
  • Duitsland: €11,95
  • Frankrijk: €14,50
  • Italië: €16,50
  • Spanje: €19,50

For Belgium these are currently €5,00.
If you order for at least €50,00 we will ship your order for free.

The other countries we currently ship to have different rates:

  • Netherlands: €7.25
  • Germany: €11.95
  • France: €14.50
  • Italy: €16.50
  • Spain: €19.50

Wij hanteren op werkdagen het principe vóór 12u00 ‘s middags besteld, dezelfde dag verzonden. Dit voor zowel België als Nederland.
Bestel je na 12u00 ‘s middags dan word je bestelling de werkdag nadien verzonden. Soms kan het zijn dat deze bestellingen toch dezelfde dag verzonden worden, hiervan zal je dan uiteraard de bevestiging en track & trace e-mail ontvangen.
Bestellingen uit andere landen hebben een verwerkingstijd van enkele werkdagen.


We use the principle on working days ordered before 12:00 noon, shipped the same day. This for both Belgium and the Netherlands.
If you order after 12:00 noon, your order will be shipped the following working day. Sometimes it is possible that these orders are shipped the same day, of course you will receive a confirmation and track & trace e-mail.
Orders from other countries have a processing time of a few working days.

Van zodra wij jouw pakketje hebben verzonden ontvang je via e-mail de bevestiging en iets later de track & trace. Vanaf dan ligt het in handen van de koerierdienst (PostNL of DPD). In België en Nederland kan de levertijd 1 tot 3 werkdagen zijn, afhankelijk van de drukte bij de koerierdiensten.
Pakketjes naar andere landen zijn langer onderweg, dit verschilt enorm van land tot land en hier kunnen we niet meteen een levertermijn op kleven.


As soon as we have sent your package, you will receive the confirmation by e-mail and a track & trace a little later. From then on, it is in the hands of the courier service (PostNL or DPD). In Belgium and the Netherlands, the delivery time can be 1 to 3 working days, depending on how busy the courier services are.
Parcels to other countries take longer to travel, this differs greatly from country to country and we cannot immediately attach a delivery time to this.

Ja hoor!
Van zodra wij jouw pakketje verzenden ontvang je op het opgegeven e-mailadres een track & trace code. Hiermee kan je de reis van je bestelling volledig volgen.


Yes of course!
As soon as we send your package, you will receive a track & trace code at the specified e-mail address. This allows you to fully track the journey of your order.

VOORRAAD
STOCK

Dit is bij import producten een moeilijke vraag, maar wij hebben gezorgd voor een makkelijk antwoord:
Bij elk product op onze webshop kan je je inschrijven aan de hand van je e-mailadres. Als dit product dan weer op voorraad is krijg je hier automatisch een e-mail van en kan je direct bestellen! Probeer het dus zeker eens uit.
Hou er wel rekening mee dat wanneer er bij producten Limited Edition staat de kans klein is dat deze ooit nog terug komen.


This is a difficult question for import products, but we have provided an easy answer:
You can register for each product on our webshop using your email address. If this product is back in stock, you will automatically receive an e-mail and you can order immediately! So be sure to try it out.
Keep in mind that when products say Limited Edition, there is little chance that they will ever come back.

Hier kunnen we bij import meestal niet meteen een antwoord op geven.
Stuur zeker even een mailtje naar support@avoshop.be en we bekijken dit!


We are usually unable to provide an immediate answer to this when importing.
Be sure to send an email to support@avoshop.be and we’ll look into this!

We houden je op de hoogte Dit product is tijdelijk uitverkocht. Laat hier je e-mailadres achter en we houden je automatisch op de hoogte als het terug in voorraad is. Let op: als het om een limited edition gaat is de kans klein dat het ooit nog terug geleverd kan worden. Sommige producten zijn ook erg moeilijk aan te geraken, dus geduld hebben is soms de boodschap.